Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Алфа 156 ЖТД 1.9 или 2.4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мнение за Алфа 156 ЖТД 1.9 или 2.4

    Искам да посъбера мнения относно това кои двигател е за предпочитане според вас 1.9 16в 140/150 или 2,4 20 в 175, става въпрос за кола измежду 2004-2006 г Ще съм благодарен да посъбера плюсове и минуси за тези два двигателя Благодаря ви предварително
    Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
    Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

  • #2
    Едното е малко по-евтино като разход и поддръжка, другото е с опелска скоростна кутия и оттам има някои финансови драми с възела съединител/маховик, както и по-висок градски разход. Като вървеж няма особена разлика между двете. Аз бих избрал 1,9 16V в този случай.
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      Аз лично не виждам нито едно предимство на петцилиндровите двигатели в сравнение с четирицилиндровите (ако разбира се не броим криворазбраното понятие за мощност).
      А сега думата имат "специалистите".

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Аз лично не виждам нито едно предимство на петцилиндровите двигатели в сравнение с четирицилиндровите (ако разбира се не броим криворазбраното понятие за мощност).
        А сега думата имат "специалистите".
        А защо в подписа ти се мъдри "петак"?
        Trans penis mihi est!

        Comment


        • #5
          Защото още като я видях и покарах, около 5 минути след това вече бях дал капарото.
          Общо взето тогава дори не ме и интересуваше, че има и четирицилиндрови Алфи.
          Признавам, че ако бях проявил дори минимална съобразителност, това можеше да се избегне...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
            Едното е малко по-евтино като разход и поддръжка, другото е с опелска скоростна кутия и оттам има някои финансови драми с възела съединител/маховик, както и по-висок градски разход. Като вървеж няма особена разлика между двете. Аз бих избрал 1,9 16V в този случай.
            Колега, ти карал ли си 2.4 20В или най-малкото да си се возил извънградско? Питам те за да видя колко ти е меродавно мнението.

            п.с. Миналото лято бех пред същата дилема и въпреки, че много хора между които и майстора ми ( колега алфист ), така и други алфисти от София ( ремонтирали не една 2.4 20В ) ми казаха да не взимам 20В-то. Еми не се сдържах и взех точно такава, не само защото ми хареса екземпляра, а ми и вървежа не е аналогичен изобщо. По отношение на подръжката не е толкова голяма разликата, че като ревна да ме чуят в съседното село. И този демфер със съединител какво го споменавате все едно ще го сменявам на почивки, ще го сменя един път и ще дам 200-300лв. отгоре, които пари се компенсират от вървежа.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Едното е малко по-евтино като разход и поддръжка, другото е с опелска скоростна кутия и оттам има някои финансови драми с възела съединител/маховик, както и по-висок градски разход. Като вървеж няма особена разлика между двете. Аз бих избрал 1,9 16V в този случай.
              Чак да няма особена разлика...трябва да ти кажа, че 35000км карах 2,4 20v и 1,9-ките по 140 коня ги отнасях като куцо пиле домат. Няма изобщо база за сравнение. Сегашния собственик е навил вече 40000км и още не е сменил нито маховик, нито скоростна кутия нито съединител а се кара зверски. Само вътрешните карета са по-приблемни, че от големите нютони бързо се износват но не е болка за умиране. 50лв е каренцето и кара около 40000км.
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #8
                Миии ся квот да си говорим :

                По-голям мотор -> по-големи разходи -> по-голям кеф

                ся сериозно по темата , 20в-то ми гори 8.5-9 градско.

                За мен кефа си е кеф

                А и аз разбирам нещата по следния начин: Няма лош мотор , има лоша поддръжка
                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                Comment


                • #9
                  Доста от 16в пълния фейс им липсва АСР и ВДЦ!!!

                  На 20в въртящия момент и е доста повече и определено още от сток доста добре и се усещат и конските сили, също така почти винаги са Топ ниво на оборудване!

                  И двата мотора са с доста възможности така, че който и да избереш не си сбъркал....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    Маховика и на 16в16v заминава. Лично аз съм го сменял.
                    Като цяло 16v е по-голямо куче от 20v. Повече държи на бой. До колкото съм запознат на 20v често срещан проблем е главата и валовете.
                    Като разход са идентични. Моята гори 10 градско
                    Mercedes S320 W220
                    Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                    Comment


                    • #11
                      Като собственик на половината дизелови мотори (1.9-105 /1.9-140-16v/2.4-136/2.4-20v-175) мога да кажа че 175 коньовата версия най ми допада. Усеща се силата на мотора, особенно извънградско върви много леко, звука също е доста приятен. Като разходи не съм усетил нещо по-различно от предните версии, поне засега. Ако ти попадне 2.4 140/150кс също е добър избор.

                      2.4-20v имат проблем в главите но на 159-ките
                      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 16:25.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Абе 5така си е 5так!
                        Съжалявам малко, че не взех 2.4
                        Ако има някой да свирка за бартер
                        Mercedes S320 W220
                        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                        Comment


                        • #13
                          Определено петака си е супер, Тоя мотор доставя истинско удоволствие

                          Ама има нещо друго , познавам доста хора , които просо не искат колата им да върви като разпрана , а да им върши работа
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                          Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                          Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                            Като собственик на половината дизелови мотори (1.9-105 /1.9-140-16v/2.4-136/2.4-20v-175) мога да кажа че 175 коньовата версия най ми допада. Усеща се силата на мотора, особенно извънградско върви много леко, звука също е доста приятен. Като разходи не съм усетил нещо по-различно от предните версии, поне засега. Ако ти попадне 2.4 140/150кс също е добър избор.

                            2.4-20v имат проблем в главите но на 159-ките
                            Щото не си карал добре ремапнат 16в или 10в е3.
                            Затова усещаш силата на 175цата.
                            Лично мен много ме дразни идиотски чувствителния педал на газта на 10в е3.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Айде почна се, ами като чипнеш зверски едно 20v, което без много зор отива на 215-220кс...?
                              Дай да сме реалисти, друг е въпроса дали има смисъл вместо да си караш фабрично големите кончета.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X